Gazipaşa'ya 39 Milyon Euro'yu boşuna yatırmadım...

Gazipaşa Havaalanı'nı tanıtmak için seferberlik başlattığını belirten TAV'ın CEO'su Sani Şener, "Kimse merak etmesin, biz bu havalimanına 39 Milyon Euro para harcadık. Bu parayı 7-8 yıl içinde almamız gerekiyor. Alamayacağımız parayı buraya neden yatıralım" dedi.

Turizm Aktüel Turizm Aktüel 31/12/2019 23:40

TAV Havalimanları Holding İcra Kurulu Başkanı CEO’su Sani Şener, Devlet Hava Meydanları İşletmesi(DHMİ) Genel Müdürü Orhan Birdal, TAV’a ait özel uçakla Gazipaşa Havalimanı’na geldi.

TAV Havalimanları Holdingi İcra Kurulu Başkanı CEO’su Sani Şener ise müjdeli haberler verdi. Havalimanı pistinin 15 gün içinde 2 bin metreye çıkartılmış olacağını belirten Sani Şener, bu pist uzunluğunun yeterli olduğunu söyledi.

Seyahat edenlerin en çok dikkat ettikleri konunun güvenlik olduğunu belirten Şener, “Karşıdaki dağı kimse inkar edemez. Bu nedenle büyük gövdeli uçakların buraya, bu şartlarda inmesi imkansız. Havalimanı bu haliyle bölgenin ihtiyacını rahatlıkla görür. Bundan sonra iş bize, Gazipaşa ile Alanya’daki yatırımcılara ve tur operatörlerine kalıyor.”

“Gazipaşa Havalimanı’nı pazarlamak için çok çalışıyoruz.  Yaptığım görüşmeler sonrası İran, Suriye, Hollanda, Çek ve Almanya pazarları buraya gelmek istiyor. Bunun için hazırlık yapıyorlar. Biz de buraya inmek isteyen havayolu şirketlerine uygun uçaklar bulmaya çalışıyoruz. Bu işler hemen olmaz. Biraz sabır gerektirir. Örneğin Tunus’ta hiç sorunu olmayan bir havaalanı açtım ama 2 yıldır yeni yeni yolcu topluyoruz. Yeni havalimanlarını tanıtmak kolay olmuyor.”

“Katılacağımız çok sayıda fuarda Gazipaşa standı açacağız. Bunların hepsi güzel gelişmeler. Kimse merak etmesin biz bu havalimanına 39 milyon Euro para harcadık. Bu parayı 7-8 yıl içinde almamız gerekiyor. Alamayacağımız parayı buraya neden yatıralım” dedi.

Tav'ın 48 milyon yolcusu olduğunu belirten Şener, "Ben işi gücü bıraktım Gazipaşa için çalışıyorum. Dün Suriye'ye Gazipaşa için gittim. Bir şeyler yapacağız. Diğer ülkelere de gidiyoruz. Arkadaşlar şu anda çalışıyor. Almanya'ya fuara gidiyorum. Görüştüğümüz onlarca şirket var. Şu anda isim vermeyeceğim, çünkü anlaşma imzalamadık henüz. Hepsi olursa 150 bin yolcu olur" açıklamasında bulundu.