Nevin Akçelik: Önce Misafir memnuniyeti

Biz bu işte önce ticareti düşünmüyoruz. Önce ülkemize ve tesisimize gelen misafir memnuniyetini ön planda tutuyoruz. Misafirlerimizin her zaman ülkelerine iyi ve memnun dönüşlerini sağlamayı çalışıyoruz.

Turizm Aktüel Turizm Aktüel 31/12/2019 23:40
Halil Öncü / Antalya

Club Nena Yönetim Kurulu Başkanı Nevin Akçelik, 2013 sezonunu Turizm Aktuel dergisi için değerlendirdi. Bu yıl iyi bir sezon beklediklerini belirten Akçelik, önce ticareti değil, misafir memnuniyetini ön planda tuttuklarını ifade ederek, “Biz bu işte önce ticareti düşünmüyoruz. Önce ülkemize gelen, tesisimize gelen misafir memnuniyetini ön planda tutuyoruz. Misafirlerimizin her zaman ülkelerine iyi ve memnun dönüşlerini sağlamayı çalışıyoruz” dedi.

Misafir memnuniyeti ön planda olacak
“Turizm camiamızın 2013 yılı turizm sezonunun hayırlı olmasını diliyorum. Akçelik Madencilik olarak 55 yıldır, turizm alanında 25 yıldır ve Profesyonel anlamda da Club Nena olarak bu yıl 16. yılımızdayız. Bu yılki turizm hareketliliğine olumlu bakıyoruz ve iyi bir sezon bekliyoruz. Bu olumlu motivasyonumuzu da personelimize aktarmaktayız. Bu yıl yaptığımız tüm yurt dışı gezilerimizde, fuar organizasyonlarımızda görüyoruz ki; her zaman olduğu gibi turizmin bir sitem içinde gittiğini görmekteyiz. Çünkü sitem bir takım donelerden, tur operatörlerinden oluşan bir gerçek.

Bu yıl tekrar kalite kazanacak
Bu yıl iyi bir servis kazanacak ve misafir memnuniyeti’de ön planda olacak. Ülkemize getirdiğimiz her bir dövizimize alın teri olarak görmekteyiz. Çünkü bu alın teri çok kolay kazanılmıyor. Çok zor imkanlarla, birebir insanların ayaklarına giderek bunu başarıyorsunuz. Bu arada çok ciddi rakip oteller açılıyor olsa da eskimeyen otelimizin yenilenen projelerini onlara anlatıyoruz. Çok ciddi ve deneyimli bir ekiple onlara hizmet edeceğimizi anlatıyoruz. Biz bu işte önce ticareti düşünmüyoruz. Önce ülkemize gelen, tesisimize gelen misafir memnuniyetini ön planda tutuyoruz. Misafirlerimizin her zaman ülkelerine iyi ve memnun dönüşlerini sağlamayı çalışıyoruz. Bir nevi Türkiye’nin en iyi yaptığı iş olan ev sahipliğini bizde misafirlerimize en iyi şekilde sunuyoruz. Bu arada ticareti de ön planda tutarak iyi bir satış politikası uyguluyoruz. Türkiye adına iyi bir yıl geçecek.”

Misafirlerimizin hayallerini ve düşlerini gerçekleştiriyoruz
Her yıl biz misafirlerimizin karşısına sürprizlerle çıkmayı seviyoruz. Misafirlerimizin “Acaba bu yıl Club Nena da biz ne gibi yeniliklerle karşılaşacağız ?” düşüncelerini biz gerçekleştiriyoruz. Misafirlerimizin hayallerini ve düşlerini gerçekleştiriyoruz. Çünkü tesisimize üst üste 28 defa gelen misafirlerimiz var. Biz bu yenilikleri yapmakla kendimizi hükümlü hissediyoruz. Misafirleirmizin Club Nena’yı yaşarken ve tatillerini yaparken mutlu ayrılmalarının büyük keyfini yaşamaktayız.

Olmazsa olmazımız Avrupa Pazarımız
Club Nena’nın misafir portföyünde olmazsa olmazımız Avrupa pazarımız. Ve bu pazarında birinci ayağı Almanya. Almanya’dan gelen misafir sayısı her ne kadar azalmış görünüyor olsa da biz Club Nena’da bunu görmüyoruz. Destinasyonlarda çok farklılıklar olabiliyor. Ama Almanya bitmek tükenmek bilmez çok ciddi bir kaynak. Yapmış olduğunuz her bir hizmetin karşılığını da onlar bize çok iyi bir şekilde veriyorlar. Yeter ki onlara en iyi hizmeti sunalım. Bu pazarın yanı sıra Rus Pazarı da önemli bir Pazar. Bu arada bu pazarların dışında biz gönlümüzü İç pazara da açmış durumdayız. Tesisimizde bütün olanaklarımızı Türk halkına iç pazara sunuyoruz.(shf)